اخبار
دانشگاه پیام نور میزبان دو شهید گمنام همزمان با ایام فاطمیه خواهد بود
 
 
اخبار برگزیده
 


                           به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، همزمان با ایام فاطمیه دانشگاه پیام نور مرکز زاهدان میزبان دوشهید گمنام و والامقام دفاع مقدس خواهد بود.
دکتر اویسی گفت: تمام مقدمات و ھماھنگی ھای لازم برای میزبانی دو شھید گمنام در دانشگاه پیام نور مرکز زاهدان انجام شده و زمان تشییع نیز همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س)،  اول اسفند ماه 96ساعت 8 صبح خواهد بود.
رییس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان افزود: با پیگیری ها و رایزنی های زیاد و همکاری نمایندگی دفتر نهاد رهبری، مسولین فرهنگی و بسیج دانشجویی از چند ماه گذشته بالاخره این افتخار عظیم نصیب دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان گردید تا میزبان دو شهید عظیم شان دفاع مقدس باشد.
دکتر اویسی با اشاره به نقش حضور شهدا در دانشگاه‌ها اذعان داشت: حضور شهدا ازنظر معنوی باعث برکت بیشتر در دانشگاه می شود و دانشجویان نیز بیشتر با شهدا انس می گیرند.
وی از احساس ارادت خود نسبت به شهدا گفت و ادامه داد: از شهدا التماس دعا داریم و از آنها می خواهیم به ما کمک کنند تا ما نیز مانند آنان به رهبر خود لبیک بگوییم و او را تنها نگذاریم.
دکتر اویسی در پایان گفت: به خاطرهمه ی فداکاری ها ومهربانی های شهدا از آنان ممنونیم و اگر شهدا نبودند ما امروز اینقدر آرامش و امنیت در کشور نداشتیم، امیدوارم شهدا از همه ی ما راضی
 
امتیاز دهی
 
 

ادامه اخبار